Kändisskvaller

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Josefin - 15 augusti 2015 20:58

Dessa två värmlännigar Hampus Hedström och Manfred Erlandsson får mig alltid att le oc skratta varje gång efter deras video på youtube! Dom sprider så mycket glädje och är helt underbar i verkligheten(har träffar dom på rockbjörnen och Manfred träffade jag här i karlstad på Putte i Parken med) så sjukt snälla och goa killar<3

/Josefin

Av Josefin - 15 augusti 2015 20:56

Tänkte prata om Dannys nya singel Dö för dig! Jag tycker den låten är så bra den går verkligen rakt genom hjärtat och älskar hans video! Dö för dig är nog den bästa låten med Danny som han någonsin har gjort tror jag. Jag gillar när Danny lägger ut vackra texter på instagram, dom är så fina!


https://www.youtube.com/watch?v=yPJQMNFjLZo

Videon till Dö för dig :))



Hasse andersson är ju en så härlig människa verkligen, han var med i mello med guld över skogarna och efter det har det ju gått så bra för han verkligen! Jag är så stolt över han och han är ju så glad och sprider glädje med sin låt !!


   

Av Josefin - 15 augusti 2015 20:34

Nu är headern fixat och klart och blev väldigt nöjd med den förutom att jag tog bort JTR för deras bild var för stor och det blev mycket med pojkband så tog in Darin istället, han är också snygg och väldigt begåvad sångare!<3

Men hoppas ni kommer gilla bloggen och vi ska försöka blogga ofta nu på den här! med all info vi vet om kändisarna och nyheter om deras musik och mycket mer!

Men ha det bäst<3

 

Av Josefin - 15 augusti 2015 19:26

Jag och min kompis ska göra om denna bloggen vi ska skriva om kändisar Hasse, JTR, One Direction, Danny, Manfred, Hampus, Justin, The Fooo och sen kommer vi säkert skriva om lite andra kändisar! Min kompis fixar en header just nu!

// krammar Beccan :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej & välkomna till vår blogg om kändisar!
hoppas ni gillar den!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards