Kändisskvaller

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Josefin - 13 oktober 2014 21:24

Hej jag heter Rebecca och jag är en glad tjej som jag gillar att måla, pyssla, läsa, skriva, lyssna på musik. Dom andra artisterna som jag gillar mer än one Driection är Eric saade, one Driection, molly sanden, Danny saucodo.

Jag försöka blogga på den bloggen varje dag, jag gillar Ogge och Felix mest i bandet men såklart gillar jag alla men dom är mina favoriter! <3

Följ gärna mig instagram sida @Fooofamily95_
Hoppas ni fick en liten bild av mig :))<33
/// Rebecca

Av Josefin - 13 oktober 2014 18:39

Tänkte skriva lite info om mig nu!
Jo jag heter Josefin och bor i Karlstad, mina hobbys är måla, läsa, skriva, musik och gillar att åka runt och se artister. Förutom killarna så älskar jag Eric Saade, Molly Sandén och One Direction mycket!

Men har inte så mycket att skriva om mig, följ gärna min instagramkonto som heter @/foscar_lovers :)

Jo jag kommer inte blogga så jätte mycket här för jag har en annan blogg om som heter www.ericochmolly.bloggplatsen.se som jag lägger mer tid på! Men ska försöka blogga här också en del men kanske inte lika mycket som Rebecca då:)

Mins favoriter av killarna är Felix och Oscar, dom två betyder allt för mig! Självklart älskar jag alla men dom betyder mest för mig!
Så ÄLSKAR jag Foscar as mycket!! Hehe men hoppas ni fick en mer bild om mig nu:)

Kram alla fina Foooers!<3
Ta hand om er<3

Av Josefin - 13 oktober 2014 12:10

Titta bara denna snygging han är så söt! <333
Älskar denna killen hur kan han vara såå söt <3333

Av Josefin - 13 oktober 2014 12:03

Oscar hitta sitt hem i LA, han är svampbob ! <3

Och här hänger Ogge med Oscars tvillingbror svampbob <33

Presentation

Hej & välkomna till vår blogg om kändisar!
hoppas ni gillar den!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards