Kändisskvaller

Direktlänk till inlägg 13 september 2014

Godmorgon foooers ! <3

Av Josefin - 13 september 2014 10:54

Hoppas ni har sovit gott! Har ni sett The Fooos nya video till låten wistles stavning videon var så underbar!
Jag tänkte lägga ut lite bilder på våra härliga killar dom är så underbara älskar dom så himla mycket.
Sen fick vi reda på att dom åker till USA i oktober och det tycker jag är jättekul för killarna och vi ska verkligen vara så stolta över dom, det är tack vare oss foooers som dom har kommit så är långt! Jag kommer aldrig glömma dom jag kommer fortfarande älska dom fast dom är i USA! Dom. Kommer alltid vara min stora idoler och dom kommer aldrig glömma oss foooers! Vi är deras familj och dom är våran familj. #fooofamily <3333 // Rebecca

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 30 augusti 2015 20:02


Snart så är det inte långt kvar till våra underbara killar ska uppträda i globen. Längtar som bara den, snart får man ser våra vackra killar. Saknar dom killarna dom lyser verkligen upp hela scenen när dom står på scenen <3   ...

Av Josefin - 28 augusti 2015 13:12


Nu finns den ute på Spotify & iTunes! Så himla grym låt & älskar allt med den, från texten till det nya soundet i den! Bara älskar den!...

Av Josefin - 20 augusti 2015 07:13

Jag har kollat på en rullande talkshow med Hampus och Manfred. Idag var det Bea som var gäst! :) ...

Av Josefin - 19 augusti 2015 21:44

Och ni som kollar på deras videos vet ju att Hampus har ingen koll på pojkband.... lika kul varje gång när One Direction och The Fooo kommer upp i deras samtalsämnen, haha `lilla` Hampus du får plugga på om pojkband så du vet vart Manfred prata...

Av Josefin - 19 augusti 2015 14:56


Ikväll kl.21:00 så kommer "En rullande talkshow" ut på Manfred & Hampus youtubekanal! :) Bild från Manfred's Twitter! /Josefin ...

Presentation

Hej & välkomna till vår blogg om kändisar!
hoppas ni gillar den!
Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards